30 Eylül 2010 Perşembe

Okullar Açıldıııı!!!

Uzun zamandır yazamamamın nedeni okul hazırlığı ve okul başladığı için dersler. Bu senemi çok güzel geçireceğime eminim. Geçen seneden bir önceki sene İngilizce Cambrige sınavına girdim. Ama o seneki 1. sınavdı. Geçen sene ise 2. sınav olan Movers'a girdim ve iki sınavda da hiç yanlışsız geçtim. Bu sene de Flyers için çok çalışacağım. Ben bu sene için derslerime çok ağırlık vermeyi düşünüyorum. Ama tabi ki çevreyi unutmadan. Bu sene etkinlik olarak fen dersine girdim. Bakalım bu sene bu blogda ve okuldaki fen derslerimde ve etkinliklerde nasıl bir ilerleme kaydedicem. Bunu yapmam için öğretmenlerim bana çok destek oluyorlar. Tabi ki ailemde. Okulumda tim olarak çevre ile ilgili bir time girdim. Bu timde elimden gelen bütün projeleri ve etkinlikleri yapacağım. Bu sene çevre temizliği yapılmalııııı ... HAYDİ O ZAMAN ÇEVRE TEMİZLİĞİ ZAMANIIIIII...

2 yorum:

  1. Beni izleyen herkese teşekkür ederimmm

    YanıtlaSil
  2. Sen her zaman ki gibi başarılı olacaksın canım ben bundan eminim.

    Bu arada uzun bir ara istemiyoruz yazılarında:)) Yeni yazını merakla bekliyorum..

    Teyzesinin bir tanesi..

    YanıtlaSil